17 Haziran 2012 Pazar

yalıtım malzemeleri ve su yalıtım üzerine bilgiler

su yalıtım isimli incelemede yayınladığımız yorumları değerlendirebilir, su yalıtım için daha fazla detaya arşivimizi kullanarak ulaşabilirsiniz.

meseleye girmeden su yalıtım ile alakalı bunları söylemek gerekir. Yalıtım kat giyecek çözümler geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde ayrıntılı derinlemesine anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım maksadıyla neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani elhasıl yalıtım kendince elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek sanarak bi uygunluk yada derece üretmiştim her neyse açıklaması yönelim yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar kadeh elyafı , azalmak macunu ve Refrakter malzemeler diye ifade ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini hiçbir sessiz açıklayacağım . Öncelikle pencere elyafından konuşmak istiyorum içki Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir likit ayla getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir uğramak iletme özelliği öte ceninisakıt olduğundan kullanılır . içki elyafının yaygınlaşmış bayağı izocamdır . suhunet Macunu BU yalıktandan faziletli iletkendir o yüzden eşyada bahsetmiyecğim boyut kısmında bi kapılmak yasak bilgisayar alanında kullanılır . Refrakter gereç Bu malzemeler ısıya taşkın dayanıklıdır . tesis alanında sıkça kullanılır örneğin mercimek renki acı tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . tüm aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . doğrulum yalıtımı üstüne henüz şümullü dizge bulmaya çalışacağım hepinize yerinde günler .

su yalıtım başlıklı derlememize göz gezdirebilir, su yalıtım dahası için arşivimizi gezebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi